Ulubieńcy Lipica 2017

Kochani, pora na ulubieńców minionego miesiąca, bardzo szybko zleciał ten miesiąc. Niedawno wystawiłam post z ulubieńcami czerwca a już czas podsumować lipiec. Tak wiec w zeszłym miesiącu przybyło mi sporo kosmetyków do testowania i o dziwo większość z nich sprawdziła się u mnie świetnie. Będzie trochę z pielęgnacji oraz kolorówka. Zapraszam:) 

•Krem nawadniający Balea, nie zdziałał cuda ale fajnie nawilża i nawadnia skórę, lubię używać go w ciągu dnia kiedy się nie maluje.
•Ziaja żel do mycia Twarzy liść manuka, ten żel jest moim stałym ulubieńcem. Świetnie się u mnie sprawdza za równo przy porannej pielęgnacji jak i wieczornej.
•Ziaja antyoksydacja jagody acai. Żel micelarny z peelingiem również jest moim stałym bywalcem, pomaga delikatnie oczyścić skórę dzięki drobnemu pilingowi, używamy go przy każdej wieczornej pielęgnacji, dobrze przygotowuje skórę pod krem na noc oraz delikatnie usuwa stary,suchy naskórek.


•Paletka Natural Wibo 15 cieni w naturalnych kolorkach, dla mnie idealna paletka do dziennego makijażu, ale można nią także zrobić ciemniejszy wieczorowy makijaż 
•Catrice HD fundation w kolorze 010 od dawna chciałam wypróbować ten podkład, widziałam dużo dobrych opinii na jego temat, ale zazwyczaj polecane przez innych produkty u mnie się nie sprawdzały tym razem się udało i efekt jaki daje ten podkład mi się spodobał.    
• Baza pod cienie Collection.
Rozświetlająca baza pod cienie która naprawdę podbija kolor cieni i przedłuża trwałość makijażu.





Pomada do brwi Makeup Revolution w kolorze ciemnego brązu.






Maseczki Garnier SkinActive
Maseczki nawilżające w płachcie.Moja skóra po nich jest świeża, nawilżona i gładka w dotyku.



Zapach który towarzyszył mi w lipcu to DKNY- Be delicious Fresh Blossom
Świeży, kwiatowy zapach idealny na ciepłe dni. Wyrazisty ale dodaje energii w ciepłe dni





Książki które spodobały mi się i szczerze polecam to:

"CHEMIK" Stephen Mayer



"Trzynaście powodów" Jay Asher



16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Ziaję i tenzapach DKNY również jestem moim letnim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też przypadły mi do gustu maseczki z Garniera (zwłaszcza niebieska) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez bardziej ta niebieska ale różowa też daje rade:)

      Usuń
  3. Lubiłam ten żel Ziaji z serii Liście Manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o podkład to i ja lubię, ładnie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam podkład Catrice i paletkę Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo nowości widzę. A maseczkę Garniera dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W wiekszosci nie znam Twoich ulubiencow. Maski Garnier sie u mnie nie sprawdzily

    OdpowiedzUsuń
  8. Great products and photos really liked, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo fajnych nowości :) mam tylko podkład Catrice i lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam nic oprócz historii z książki - oglądałam serial na jej podstawie :) Ciekawi mnie nowa, jagodowa seria Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja serialu nie ogladalam ale mam zamiar to nadrobić bo książka świetna.

      Usuń
  11. Kocham serię ulubieńcy ♥
    Paletka ma mega ładne odcienie brązu i beżu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne podsumowanie i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham paletę wibo <3 dostałam ją na urodziny i teraz cały czas jej używam jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 mamablogujeuk , Blogger