Ulubieńcy czerwca 2017 Kolorówka

Hej! Dziś przychodzę do was z ulubieńcami czerwca:) Troszkę się tego nazbierało w tym miesiącu. 


1) Pierwszym ulubieńcem jest Bourjois healthy mix  idealny podkład na lato.Uwielbiam go za jego lekkość i za to ze nie sprawia efektu maski na twarzy. Muszę go tylko przypudrować pudrem matującym bo podkład sam w sobie jest mocno rozświetlający, a wolę matowe wykończenie.
  


2) Puder matujący Rimmel Stay Matte jak na razie najlepszy puder matujący jaki miałam.







3) Korektor pod oczy Colection 2000 Lasting perfection
Świetnie się u mnie sprawdza, nie podkreśla suchych skórek z którymi mam duży problem.





4) Bronzer Lovely Milky Chocolate
Uwielbiam ten bronzer, jest delikatny i ma przyjemny czekoladowy zapach no i wygląda bardzo uroczo:)



5) Rozświetlacz Lovely Gold Highlighter
Wcześniej używałam rozświetlacza z MUA opalizował na różowo, wydaje się być odpowiedni na zimniejsze pory roku. Lovely gold highlighter sprawdza się świetnie ciepłe letnie dni skóra wygląda na świeżą, wypoczętą i to złote rozświetlenie dodaje blasku opalonej skórze :) 





6) Maskara miss sporty Studio Lash instant volume 
Nowość w mojej kosmetyczce ale bardzo się z tą maskarą polubiłam:)




7) MAC Keepsakes Cienie do powiek 
Mała podręczna paletka którą zabieram ze sobą wszędzie ponieważ mieści się w każdej torebce, moim ulubionym cieniem w tej paletce jest satin taupe, ostatni z górnego rzędu.




8) Dwustronne pędzle do powiek eco tools
Świetne się na nich pracuje, naprawdę polecam:)



9)Szczoteczka PS PRIMARK  Używam jej do rozcierania korektora po oczami i na czole.
Świetna jest! Ma bardzo miękkie włosie. 



10) Pędzel do różu, jednak ja używam go do nakładania rozświetlacza bądź do rozcierania bronzera.



To już wszystkie kosmetyki które w czerwcu podbiły moje serce, znacie te produkty? Używałyście któregoś z nich? Jaka jest wasza opinia?

44 komentarze:

  1. Używałam pudru i uwazam że jest bardzo dobry i spelnia swoje zadnie. Mam także podobna szczoteczkę i Tez jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te szczoteczki są super. Można nią fajnie dojechać do wewnętrznego kącika oko co niestety przy długich paznokciach nie jest takie łatwe:)

      Usuń
  2. Rozglądam się za korektorem i ten Twój również zwrócił moją uwagę, chyba się na niego jednak zdecyduje ;)

    Pozdrawiam, http://fashionsmachines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ze jest wart uwagi, jak dla mnie numer 1 z dotychczas przetestowanych, lubiłam jeszcze korektor z avonu ale ten jednak go przebił bo nie podkreśla mi suchych skórek.

      Usuń
  3. Fantastyczne te kosmetyki. Super ze dzięki tobie je poznałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudru z Rimmela muszę spróbować, bo ostatnio strasznie się świecę. A bronzer Lovely lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sie zupelnie nie polubilam z tym pudrem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy ma inne Oczekiwania i inny rodzaj cery:)

      Usuń
  6. Ten bronzer w formie czekoladki jest i moim ulubieńcem ;)
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. healthy mix dla mnie to podstawa, choć poprzednią wersję jakoś bardziej wolałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zauważyłam różnicy w podkładzie, jedynie co to opakowanie zmieniło się jak dla mnie na lepsze:)

      Usuń
  8. Jestem serio w szoku! Wszystkie kosmetyki które pokazałaś stale używam. Podkład, puder, bronzer, rozświetlacz... no wszystko :) Tylko cienie mam inne :) Bardzo fajny post i produkty które dobrze znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, może mamy podobny typ cery i nasze buzie lubią te same produkty:D

      Usuń
  9. Latem warto postawić na prostotę i używać delikatnych rzeczy.
    Sama mało stosuje dla wygody ale produkty, które pokazałaś mogę się bardzo fajnie sprawdzać bo są delikatne :)
    http://bykatherina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły w lato tez mało co się maluje chyba ze gdzieś wychodze na gościnę to troszkę mocniejszy makijaż robię.

      Usuń
  10. Mam powyższy podkład i sprawdza się u mnie rewelacyjnie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Czas wybrać się do galerii na zakupy. Puder i korektor najbardziej mnie zainteresowały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten korektor przetestowalam juz kilka drogeryjnych korektorów i ten okazał się świetny. Robilam juz raz do niego podejście bo polecała go Maxineczka ale początkowo nie zrobił na mnie wrażenia jednak wrocilam po niego i dopiero po nałożeniu na twarz uznalam ze jest świetny, często tak mam ze robiąc swatche w drogerii nie do końca jestem przekonana dopiero w domu na spokojnie mogę ocenić produkt.

      Usuń
  12. Chyba muszę się wreszcie zdecydować na ten puder z Rimmel. Bardzo ładne zdjęcia i blog <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) myślę ze warto spróbować chodź jak wiadomo nie każdemu to samo się sprawdza:) trzeba tylko dobrać odpowiedni kolor bo możesz nie być zadowolona z efektu gdy kupisz np:za jasny puder. Ja ostatnio się troszkę opalilam i ten z numerkiem 001 jest stanowczo za jasny i po skończeniu makijażu i nałożeniu pudru na twarz psuje efekt, muszę się udać po ciemniejszy odcień bo uwielbiam jego działanie, matuje świetnie!

      Usuń
  13. Dużo dobrego czytałam o tych produktach, ale nie stosowałam ich. Mam rozświetlacz Lovely, ale w wersji 'Silver'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam przyjemności testować tego rozswietlacza w wersji silver pewnie tez jest fajny.

      Usuń
  14. Puder i rozświetlacz mam i bardzo sobie chwalę ! ;)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oprócz pędzli nie miałam żadnego z kosmetyków powyżej ale wydają się być warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś lubiłam ten podkład z Bourjois, ale teraz potrzebuję mocniejszego krycia i niestety nie pasuje mi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety krycie ma średnie ale u mnie sprawdza się super w cieple dni.

      Usuń
  17. Świetni ulubieńcy <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozświetlacz z Lovely uwielbiam <3
    Poza tym muszę w końcu wypróbować Bourjois healthy mix :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozświetlacz i bronzer moi ulubieńcy :) Reszty nie testowałam :)
    Obserwuje :)
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozświetlacza mam już drugie opakowanie:) Bronzer Lovely Milky Chocolate kupiłam niedawno ale jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Swego czasu uwielbiałam korektor Collection, mam zamiar kupić go ponownie za jakiś czas i zobaczyć czy wciąż będę w nim tak zakochana :p Również uwielbiam rozświetlacz Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podkład mialam wiele razy i zdecydowanie jest również moim ulubieńcem :3 zaciekawiła mnie paletka cieni :D może ją kupię i przetestuje :D pozdrawiam i zapraszam :D
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam czekoladkę z wibo! To mój drugi ulubiony bronzer zaraz po kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  25. Z Twoich ulubieńców znam tylko puder - używam go od lat :D Jest bardzo tani :D Na jednej stronce kosztuje czasem nawet 7 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham puder z Rimmel :) mam go odkąd pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. to zdecydowanie mój ulubiony rozświetlacz, a do mojej kolorówki dołączył cudowny miętowy kolorek semilaca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten kolorek, nawet aktualnie na paznokciach. Śliczny jest tylko niestety musiałam skrócić maksymalnie paznokcie:(

      Usuń
  28. Uwielbiam ten tusze do rzęs tej marki :D I ten bronzer wygląda uroczo i ażsobie wyobraziłam jak cudownie pachnie ! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 mamablogujeuk , Blogger