Photo mix Czerwiec #2


Dzień dobry! Dziś zapraszam na miks zdjęć z czerwca, miesiąc ten minął mi bardzo szybciutko a to za sprawą dwu tygodniowego urlopu w Polsce którego tak wyczekiwałam. Przygotowania do wieczoru panieńskiego, póltru i ślubu mojej siostry dały mi mocno w kość ale na szczęście wszystko się udało i jakoś przeżyłyśmy ten szał:):) 
                   



Czerwcowe paznokietki:) 
W sumie to z pierwszej połowy czerwca bo robię sobie paznokcie tak co 2 tygodnie.


Ulubieńcy kosmetyczni czerwca.



Bukiet od męża:) Lilie, jedne z moich ulubionych kwiatów i tu byłam bardzo zaskoczona bo nie widziałam prędzej tych kwiatów w takim kolorku oczywiście są one tylko barwione,ale prezentują się pięknie:)


Piłam ten sorbet pierwszy raz i nie bardzo przypadł mi do gustu, wolę bardziej słodkie Ice smoothie.


Mały wypad nad rzekę Bolton Abbey i mile spędzony czas z rodziną.
Uwielbiam tam być, naprawdę można sobie odpocząć, zrobić jakiś piknik, grilla bądź rozstawić namiot. Dodatkowym plusem jest to że można wjechać autem praktycznie pod samą rzekę i puścić sobie muzykę :) Wstęp oczywiscie płatny a w upalne weekendy jest tam masa ludzi ale uwielbiam to miejsce:)




Następnego dnia już czekał nas lot do Polski na wesele siostry. Zrobiłam troszkę zdjęć podczas startu:) Miasto Liverpool z góry. 




Z siostrą 

Kawka na rynku w Kościerzynie i ostatnie chwile odpoczynku przed szałem przygotowań do ślubu, wieczoru panieńskiego i póltru.


   
Po wyjściu od fryzjera


Strojenie namiotu na wieczór panieński oczywiscie wszystko było niespodzianka dla przyszłej pani młodej:) Napracowałyśmy się troszkę.






Wieczór panieński 






***


Babeczki na stół z słodkościami dla dzieci na sale weselną.


Niestety nie mamy ani jednego zdjęcia z wesela, dopiero za kilka tygodni będą gotowe zdjęcia od fotografa. Tak wiec fotka z poprawin:) 







Powrót do UK 



Śniadanko


Spacerek po mieście.



Obiadek z młodymi ziemniaczkami. Uwielbiam


Małe zakupy 


Nasz przyszły przedszkolak:)


Troszkę się uzbieralo tych zdjęć:)
Dziękuje za poświęcony czas.

17 komentarzy:

  1. Po pierwsze lilie są cudowne, a tego smoothie jeszcze nie piłam, może zdążę spróbować jeszcze w te wakacje :D

    Babeczki dla dzieci wyszły obłędnie i są piękne <3 A kawy to bym się chyba jeszcze jednej dziś napiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te lilie, bardzo ładnie wyglądałyby do wszelkiego typu zdjęć :D Ujęcia z samolotu... zakochałam się! <3
    Miałaś piękną sukienkę na poprawinach, sama chcę kupić podobną na ślub chrzestnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te lilie w niebieskim kolorze! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!!! Z niecierpliwością czekam na te ze ślubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nie mogę doczekać się zdjęć ze ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ze w mixie z lipca pojawią się zdjęcia z ślubu

      Usuń
  6. też pierwszy raz widzę lilie w takim kolorze, pięknie wyglądają :) śliczną sukienkę miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Intensywny miesiac, ale ile wspomnien i radosci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mix <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne lilie i aztecka sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne włoski po fryzjerze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny miałaś czerwiec ah..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 mamablogujeuk , Blogger