Nowości w mojej kosmetyczce!



Urlop w Polsce? I nalot na drogerie:) Znają to chyba wszystkie kobietki mieszkające za granicą:) Staram się latać do Polski przynajmniej raz w roku, a przez ten rok robię długa listę 'rzeczy" a konkretnie kosmetyków na które warto zwrócić uwage:) Niestety takie marki jak KOBO, Catrice, Wibo czy Lovely nie są dostępne w Anglii, a coraz częściej mają w swoich ofertach naprawdę fajne produkty. Nie udało mi się kopić wszystkich produktów z wish listy ponieważ miałam mało czasu i tak na prawdę wskoczyłam dosłownie na 15 minut do Rossmanna i Hebe ale pocieszam się tym ze dzieciaczki niedługo kończą szkołę i wybieramy się na całe wakacje do Polski, może wtedy znajdę więcej czasu na tego typu zakupy:)

  Zapraszam do obejrzenia Nowości w mojej kosmetyczce:)


Cienie pojedyncze Kobo 
Numerek
- biały, mat 101 coconut
- beż, satynowy 215 true beige


Pigmentacja białego cienia jest rewelacyjna i to bez bazy.


Puder ryżowy Lovely



Baza wyglądająca cashmere




Paletka cieni Wibo


Podkład HD Catrice Liquid Coverage w kolorze 010 light Beige


Szminki do ust Rimmel


Macie któreś z produktów jaka jest wasza opinia? Ja póki co je testuje ale na pewno niebawem pojawia się posty z tymi produktami.

24 komentarze:

  1. Paletka z wibo jest od pół roku moją jedna z najlepszych,a szczególnie uwielbiam robić makijaż z cieniami "peach cream" i "warm soil" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten puder ryżowy, mi się sprawdził bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaa te cienie są przecudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tamtą paletę i polecam jest super :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnych tych produktów ale dobre opinie o nich słyszałam. Jak jestem w Polsce na urlopie, też robię nalot na Drogerie :) Mieszkam w Irlandii więc rzut beretem od ciebie. W tym roku w końcu też udało mi się wybrać do Londynu, jest super!!! Pozdrawiam serdecznie z Zielonej Wyspy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie dzięki dobrym opinią się na nie skusiłam i puki co zawiodła baza wygładzająca. Planuje kiedyś wybrać się do Irlandii i zwiedzić troszkę tej wyspy:)

      Usuń
  6. Swietne zdjecia ;) Ja ciagle czaje sie na ten podkład ;) Również obserwuję !Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na puder Lovely miałam ochotę, ale jednak nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały cień ma niesamowitą pigmentację. Mam różne białe cienie, ale żaden nie jest tak intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Puder ryżowy jest świetny, używam tylko tego typu pudru i cera jakoś tak mniej zanieczyszczona nawet po mocniejszym weekendzie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna pigmentacja tego białego cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Puder ryzowy wyglada mega....
    Az musze sie rozejrzec jak.... Bede w Polsce :):):):)

    pozdrawiam i obserwuje!
    e-mally.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  12. Tako to jest, że my w Polsce marzymy o kosmetykach zza granicy, a osoby przebywające za granicą marzą o polskich kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten podkład jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Markę Kobo i Catrice pokochałam :) Za prostotę, cenę i bardzo dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biały ale petarda 😁 chociaż ja bym się skusiła na ten bez bo uwielbiam takie cienie na wykończenie 😊😊😊

    Kochana sprawdź sobie na stronie Provocatera, tam można wyszukać w swoim mieście 😊😊😊 jest dużo miejsc gdzie można kupić je stacjonarnie 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Na ten puder z Lovely czaję się już jakiś czas, ale mam tyle pudrów, że na razie się wstrzymuję... Co do cieni z Wibo to miałam i oddałam, bo jakoś cienie z tej firmy bledną u mnie w ciągu dnia. Nie są niby złe, ale szału u mnie nie robią...

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny jest ten podkład, w moich nowościach pojawiły się pyłki semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio Zużyłam ten.puder Lovely, pod koniec już męczył mnie jego zapach i ogólnie współgrał mi tylko z jednym podkładem...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 mamablogujeuk , Blogger