Lakiery hybrydowe Neonail



Hej. Jak na zakupoholiczke przystało poczynilam znów pazurkowe zakupy ;)
W swojej kolekcji lakierów hybrydowych miałam jeden lakier Neonail, jestem z niego zadowolona i postanowilam dokupić jeszcze kilka kolorkow, plus to ze zrobilam juz mała wishliste na następne kolorki zamierzam tez kupić bazę i top tej firmy, wiem ze z bazy proteinowej Indigo nie zrezygnuje jednak muszę przetestować bazę Neonail.  



3 kolorki lakierow:
Granatowy
Żółty
Różowy





*Stormy Night 3769-1
*Exotic Banana 3201-1
*Copacabana 4803-1


Pyłek a raczej brokat 
Glitery efect nr. 01


Mam juz pomysł na paznokcie z użyciem tych lakierów, niestety moje pazurki musiałam maksymalnie skrócić  i efekt nie będzie taki jak na długich paznokciach no a na takie muszę jeszcze chywile poczekać. Tak że będę męczyć siostrę żeby dała sobie zrobić Paznokietki.

Jak wam się podobają kolorki które wybralam? 

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory. Najbardziej podoba mi się ten różowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe mocne kolory. Najbardziej przypadł mi do gustu róż.
    Obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorki :D różowy mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolorki! :) mimo, że zawsze uważałam, że żółty lakier na paznokciach wygląda okropnie to muszę przyznać, że po raz pierwszy w życiu podoba mi się ten odcień :) jest naprawdę bardzo ładny :) różowy jest cudny! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę bardzo ładne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak:) ale nie są tanie:(

      Usuń
    2. A są jakieś tańsze? Bo nie bardzo się orientuje, to znaczy nie z aliexpress..

      Usuń
  6. Piękne kolorki, sama bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten różowy jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolorki! Różowy jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolory. Chociaż jeszcze jakiś czas temu różowy i żółty na paznokciach mi się tak bardzo nie podobał.
    Miłego dnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, miałam tak z mięta i czarnym kolorem ale zrobilam raz i mi się kolory spodobały a żółty przyda się do kwiatkow w razie co:)

      Usuń
  10. Te kolorki są śliczne, czekam na ich wykorzystanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. granatu i żółtego w swojej kolekcji nie mam ale za to mam całą masę różowych semilaców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez dużo różowych semilacow:) też nie miałam wczesniej żółtych odcieni a czasem do kwiatka się przyda, chodź co raz bardziej podobają mi się kilku kolorowe paznokcie w tym pastelowy róż, niebieski,mięta i właśnie żółty:)

      Usuń
  12. Granatowy i różowy wyglądają ciekawie. Szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądają na paznokciach:)
    obserwuję

    https://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorki bardzo ładne :) Ciekawe jak wyglądają na paznokciach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki piękne:). Używam zarówno topu i bazy i polecam:).

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się jakoś do hybryd nie mogę przekonać. na pewno sama póki co nie zamierzam ich robić.
    może kiedyś, ale kolorki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten bananowy mega piękny ! Takiego właśnie szukam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej przypadł mi do gustu żółty, choć sama nie noszę paznokci hybrydowych, muszę przyznać, że kolory mają piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten żółty lakier. Już od dawna zastanawiałam się nad kupnem lampy do hybryd. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie kolorek 'copacabana' jest najlepszy!:) Idealny na lato:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 mamablogujeuk , Blogger