Ziaja liście manuka- pasta oczyszczająca

Hej! Chciałabym podzielić się z wami opinia na temat pasty głęboko oczyszczającej Ziaja. Przetestowałam całą serie liście manuka i pasta ta najbardziej przypadła mi do gustu, jestem nią zachwycona!

pasta ziaja liść makuka



Opis producenta:

Oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej.
Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.


Substancje czynne głęboko oczyszczające

Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-normalizująca zielona glinka
aktywna baza myjąca


Czysta i świeża skóra

• Odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum. 
• Ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające. 
• Zapobiega powstawaniu zaskórników.
• Przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry.
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.


Moja opinia:
Po tym jak płyn micelarny Garnier narobił mi problemów z cera w postaci krostek długo szukałam produktu który pomoże mi się uporać z tym problemem. Poprosiłam wiec siostrę aby wysłała mi całą serie Liść manuka gdyż w Anglii produkty te nie są dostępne, a przynajmniej nie stacjonarnie. Był to strzałem w dziesiątkę. Najbardziej skuteczna okazała się pasta, chodź żel do mycia twarzy też jest niczego sobie:)
Pasta ma w sobie małe drobinki które pomagają pozbyć się starego i suchego naskórka.

Dobrze radzi sobie z oczyszczaniem porów, świetnie przygotowuje skórę do położenia  kremu, który na dobrze oczyszczonej twarzy lepiej się wchłonie. Ma wygodne opakowanie w którym mieści się 75 ml produktu.
 Pastę używam jak peeling 2-3 razy w tygodniu i stała się ona nieodzownym elementem mojej pielęgnacji. 

39 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie się sprawdziła i mam zamiar kupić kolejne opakowanie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jakie działanie mi przyniesie :) Lubie kosmetyki tej firmy. Są bardzo delikatne

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam całą serię manuka z Ziaji. Bardzo się cieszę, że mogę mieć kosmetyki, które jako jedne z nielicznych nie robią mi pobojowiska na twarzy za tak niską cenę, a próbowałam naprawdę wiele z różnych półek cenowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo:) Ziaja mnie nie uczula i nie podrażnia a z innymi firmami to rożnie bywa jak nie krostki to przesuszenie bądź podrażnienie

      Usuń
  5. To jest chyba najlepszy kosmetyk, jaki kiedykolwiek kupiłam. Spróbuj nałożyć tę pastę raz w tygodniu jak maseczkę, a potem delikatnie ją zmyj. Ekstra efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tę pastę. Ma świetną cenę i bardzo dobrze oczyszcza. Widzę, że koleżanka wyżej napisała o używaniu tej pasty jako maski. Może sama tego spróbuję! :D
    Dzięki za przypomnienie o tej paście. Zostawiam za to obserwację kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ją uwielbiam! Sprawdza się rewelacyjnie :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie ma zbyt mocne drobinki scierajace. Momentami podraznialy mi skore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest to produkt do cery wrażliwej:(

      Usuń
  9. U mnie początkowo świetnie działała, później miałam po niej wysyp (przy 2 opakowaniu), na pewno jest to ciekawy produkt wart polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze u mnie nic nie wyskoczy,chodź używam jej juz pół roku, chyba juz nie powinno mnie nic zaskoczyć.

      Usuń
  10. Moja ulubiona pasta,krem z liśćmi manuka też super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ta pasta, ale nie wiem, czy sie skuszę, bo moja buzia nie lubi kosmetyków ziai.

    OdpowiedzUsuń
  12. moja karnacja nie lubi się z tą firmą;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię ją, chociaż nigdy nie miałam swojego egzemplarza - zawsze podkradam P. jak się myję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe można i tak:) ważne że się sprawdza;)

      Usuń
  14. Uwielbiam tę pastę! Jest rewelacyjna i już nie wyobrażam sobie, żeby nie mieć jej w łazience :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Obawiam się, że na wrażliwej skórze byłaby za mocna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę że może podrażnić skórę wrażliwą

      Usuń
  16. nie miałam tej pasty, widzę że opinie są podzielone na jej temat

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo intryguje mnie ta seria. Widzę, że dużo osób chwali sobie te produkty, więc z miłą chęcią wypróbowałabym tę pastę. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo o niej słyszałam i miałam kupić, ale później przeczytałam, że może przesuszać więc zrezygnowałam. Teraz sama nie wiem. Najlepiej sprawdzać na sobie.

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam żel "liście manuka" z ziaji i u mnie się nie sprawdził Tego produktu jeszcze nie testowałam :)
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo słyszałam o tej serii kosmetyków. Jednak nigdy nie miałam okazji przetestować. Może kiedyś nadarzy się okazja.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycone opiniami kupiłam ten produkt i sprawdzał się przez pierwszy miesiąc, a potem przez niego miałam jeszcze więcej wyprysków z którymi męczyłam się przez kolejny miesiąc i udało mi się to dopiero za sprawą peelingu enzymatycznego z Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam, ale u mnie podobne działanie robi peeling z kwasem salicylowym z Avonu i wydaje mi się, że działa ciut lepiej od tej pasty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetestuje ten peeling z Avonu bo może i mi się bardziej spodoba

      Usuń
  23. Mam, używam ją i uwielbiam, jest fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Używalam jakoś czas temu i byłam z początku zadowolona. Potem odkryłam coś lepszego i Ziaja poszła w odstawkę. Teraz do niej wróciłam i już niestety nie zachwyca. ;)
    Pozdrawiam
    lemonade-street.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Używalam jakoś czas temu i byłam z początku zadowolona. Potem odkryłam coś lepszego i Ziaja poszła w odstawkę. Teraz do niej wróciłam i już niestety nie zachwyca. ;)
    Pozdrawiam
    lemonade-street.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo go lubię, ostatnio mi się skończył, ale na pewno wkrótce znów do mnie wróci :D Pozdrowionka :)
    http://caydii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam ten produkt, bardzo mi przypasował;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 mamablogujeuk , Blogger