Haul- Semilac


Hej! Dziś przychodzę do was z haulem zakupowym:)
 Przygodę z hybrydami zaczęłam w sierpniu zeszłego roku i nadal jestem w nich zakochana:) Marka Semilac ma w swojej ofercie bardzo dużo kolorów, pięknych kolorów! Ciężko się zdecydować na jeden konkretny, jednak w mojej kolekcji brakowało klasycznej czerwieni, białego oraz nudziakowego koloru, stąd ten prosty wybór kolorów.




 Natomiast Pink Doll zamówiłam ponieważ w internecie znalazłam dużo zdjęć z tym kolorem i bardzo mi się spodobał. Gdy przyszła do mnie paczuszka z zamówieniem byłam bardzo zaskoczona, okazuje się ze kolor na zdjęciach nie oddaje rzeczywistego koloru tego lakieru , niestety nie jest on w moim guście, przynajmniej na razie :) 



 Kolejnym produktem który zamówiłam jest top no wipe oraz pyłek semiflash metallic
No i oczywiście jak na srokę przystało zakochałam się w tym efekcie:) 
Przy pierwszym nakładaniu semiflash (na wzornik) popełniłam błąd, gdyż nałożyłam pyłek na warstwę despresyjna  koloru i efekt nie wyszedł taki jak oczekiwałam ale doszkoliłam się szybciutko i za drugim razem wyszło prawidłowo, otrzymałam piękna lustrzana taflę :) 


Macie swoje ulubione marki  bądź może ulubione kolorki? Dajcie znać w komentarzach z mila chęcią się dowiem na jakie lakiery zwrócić uwagę:)

7 komentarzy:

  1. szkoda, że kolor okazał się całkiem inny :) ja jeszcze nigdy hybryd nie miałam, ale powoli do nich "dojrzewam" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciepłe odcienie semilaca są idealne na lato <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Semilac ma dużo ciepłych letnich odcieni idealnych na lato.

      Usuń

Copyright © 2014 mamablogujeuk , Blogger